Catatan Popular

Selasa, 6 Disember 2016

jogho 5x

=ni salah sekor anak tiger nakong...yang ni kire batch awal kire anak sulung la...rekod 5x dh jajah bon
= jumaat br ni win lagi ..sape2 yg amik anak tiger tu kalo bleh cecah 5x ke atas kire terbaik la bleh saing dgn tok joro ganu hehe...kalo ikut kan bleh wat rekod lagi ni cume org yg xbrani nk lawan ...ke hulu ke hilir duk kelek mmg payah nk lekat gu..ayam xbaik mane pun juz main depan je hahahhaaha tapi die pndai tarik kepala...lekat kaki die bleh la rase...kalo g bon jgn pandang rendah aym org...masing2 ade kelebihan





Bergetoh kaki puok kudung hehe

Selasa, 29 November 2016

brg2 hok syg blake ni

baka molek...benih molek(bangsa tinggi)..ibu bapak terpilih(patah besar)..kaki boom...saiz pn comel 2.9-3.2kg....umo 9-10bulan...kalo siap cuci semua mmg 3kg ke ats blake ni...sempena musim xmenentu ni...nak jemur pn xbleh skg ni...ade yg win 1x..ade yg win 2x...cume kene sambung jaga je la...kalo jatuh kat tgn otai2 ayam ni mmg bleh cecah 5x ke atas..nak wat pembaka pun molek ...kalau cuaca ok memang xjual la..yang mana cepat yg tu la dapat....mls nk simpan lame2

1. hijau mahkota= benih hijausewa  SOLD




2. bauk pacar=benih kuning besi pacar 8x(legend tggal kenangan)...lekat kaki die jln mcm ketam la..ade darah tedong nakong.. SOLD





3. taji mampat= kategori taji zaman 80an dulu...kalo panjang sikit mmg boom...anak tiger nakong ..body panjang molek...SOLD



4. porong kudung= benih kudung 17x ...kaki sedap jgk ni..boom.. rm550




5. lipang =benih kudung 17x ...kaki getoh molek...kategori bise..rm550 SOLD



6. putik dagongel= hok ni mude lagi dlm 7bulan tp saiz la bsar tggi ...tgk same mude pale mmg lior...lening 3.4 doh..ni kalo matang mmg 4kg lebih jgak... rm400




Selasa, 22 November 2016

stok pembaka pilihan

1. jalok badai 7x...rekod 7x champion...darah kudung 17x ...die ni copy kudung ...stakat ni hok ni la yg paling terbaik benih kudung...special sepak salangan padu,pnyudah patah besar...6x rekod 1air lbih...yg last je 3air psl paruh crack...lpas tu rehat buat anak je..boleh dah anak 3ekor ibu..yg ni bulu siap molek ,kire letak ibu je..rm800 siap pos...2x byar pn xpe...





2. jalok uban 5x champion...rekod paling tinggi 1air 12minit..paling cepat 10minit...darah mesingun 9x dgn wan putik...kaki bise hok ni...ade jgak patah besar...bulu xsiap lagi bg rega rm550 siap pos









Jumaat, 18 November 2016

jualan musim hujan

umo 6-7bulan...masing2 tnjuk bakat doh...pukulan pn kene bernas boom.....trpaksa jual jgk psl duk blage same sendiri doh....pantang bulu kotor sikit belage selalu....benih2 bapak gosi wan putik....ibu lain2 baka...rm280 siap pos

= pandai jaga memang terbaik

1. SOLDhok ni baik ikut depan..tgk blage ade doh patah ikut depan..kalo start kurung ni mmg melawan hbis la



2. hok ni tnjuk buah patah ikut serong...depan pn baik jgk sold




3..hokni paruh senget sikit tp jalan molek ikut bapok ade lock pkul serong...




berita tv3suku

1. jual mase umo 2-3bulan...haha ...pnjagaan yg cukup baik baru ayam champion...rekod terkini 4x kate owner nye...habis ayam import kene sapu...game 880,2700,3500...paling cepat 18minit




2. group dari golok dtg ganu dh 3x amik ayam...lebih 10ekor pelbagai baka...die royak dok kaloh lagi stakat ni.main alik siam...hok sdap wan putik,nakong,ija sewa,minoh,lagenda...yang terbaru ija sewa benih babon 4x win 1air lebih je...smlm msg nk datang lagi haha..maklum la baht mahal dari ringgit ...

3. berita dari selatan ank robert mng besor,ank riting boye 10x pn mng besor

4.. video byk tp ambe jage privacy mmg xbagi kat org tgk la psl ayam tgh pkai...kalo yg dh pencen br bleh upload





Isnin, 14 November 2016

jalok sepeng 1x

rmai sgt request gambo jalok sepeng ...bulu xsiap hbis lagi ni..bulu siap lagi mantop n lagi laju jalan belaga ...kaki lagi boombastic...baru ni timbang 3.4kg...kasi diet skit...turun 3.2kg cun la